Palvelumme on suunniteltu tukemaan asiakkaiden kansainvälisen kasvun edellytyksiä. Tutustu palveluihin ja katso, kuinka voimme tukea yritystänne menestyksen tiellä!

 
 
Growroad johtaminen

Johtaminen

Kaipaako johtamisesi päivitystä?

Hyväkin johtaminen tarvitsee jatkuvaa kehittämistä ja uusia näkökulmia. Menestyneillä yrityksillä on tässä eniten menetettävää kilpailijoiden tavoitellessa heidän ihmisiään ja asiakkaita. Johtamisen tulee pystyä jatkuvasti vetoamaan oikeisiin tekijöihin ja asiakkaisiin sekä loogisella että emotionaalisella tasolla.

Teknologiset ja asiakaskäyttäytymisen muutokset tulevat liian usein yllätyksinä vahvimmillekin. Kasvavien yhtiöiden johtaminen kohtaa erityisiä muutostarpeita tuotannon hajautumisen ja riippuvuuksien määrä kasvun myötä.

Johtamiseen panostavat yhtiöt pysyvät todennäköisimmin kilpailukykyisinä tulevaisuudessakin. Johtamisen kehittäminen on siksi erinomainen investointi.


Growroad palvelumme liiketoiminnan tueksi kuva

Liiketoiminta

Oletko tyytyväinen liiketoimintasi kehitykseen?

Moni menestyvä yritys ei ole tietoinen todellisesta vahvuudestaan. Eletään paljolti tunteen ja omien arvioiden varassa. Teknologian tuomia mahdollisuuksia toiminnan kehittämiseen ja kustannustason hallintaan tunnetaan myös yhä heikosti.

Monia kasvuyrityksiä vaivaa myös itsepintainen kaiken tekeminen itse. Kumppanuuksia ei hyödynnetä, eikä myöskään etsitä. Sama koskee kasvavia data-alustoja sekä modernien asiakkuuksien hallintajärjestelmien tarjoamaa potentiaalia.

Se ettei itse osaa, on vahva peruste kääntyä kumppanin suuntaan. Liiketoiminnan menestyksekäs kehittäminen onnistuu harvoin pitkään puhtaasti omin voimin.


growroad_2000px_nettikoko-8.jpg

Palveluarkkitehtuuri

Onko palveluarkkitehtuurisi tältä vuosikymmeneltä?

Perustuuko tietämys asiakkaidesi tarpeista ja niiden kehityksestä omaan arvioon, vai onko kyse aidosti systemaattisesta ja dataperusteisesta tavasta mitata ja tutkia sitä?

Samoin, asiakkaan preferenssit käyttää tuotetta tai palvelua eivät aina ole tiedossa. Oletetaan nykyisen käyttäytymisen olevan toivottu. Tällöin asiakaspalvelua on vaikea toteuttaa oikein. Haaste korostuu entisestään, jos data asiakkaan toiminnasta puuttuu tai ei ole saatavilla. Datan puute tai huono laatu vaikeuttavat palveluiden oppivuutta ja evoluutiota.

Perinteiset palvelumallit ovat hitaita vastaamaan ympäristön nopeutuviin muutoksiin. Dataohjautuvuus ja palveluiden itseoppivuus ovat avaintekijöitä systemaattiseen menestykseen tulevaisuudessa.


Growroad rahoitus- ja datapalvelut kuva

Rahoitus- ja datapalvelut

Rahoituspalvelut ovat yhä täynnä manuaalisia työvaiheita ja osin tarpeetontakin tapauskohtaista harkintaa. Digikehitys rajoittuu käyttöliittymätasoon, eikä rajapintoja usein ole ulkoisiin dataplatformeihin. Samoin luottoriskimallit ovat pääosin rahoittajakohtaisia. Kokonaisuus on siten hankala ja vaikeasti ymmärrettävä rahoitusta tarvitsevalle.

Erinomaisia kumppanuuksia on runsaasti tarjolla rahoitus- ja datapalveluiden kehittämiseen. Keskeistä on valita itselle parhaiten toimiva arkkitehtuuri ja oikeat kumppanit. Tämä koskee sekä palveluita että käytettävää dataa.

Rahoituspalvelut ja sijoittaminen tulevat integroitumaan yhä tiiviimmin yhteen myös pienten ja keskisuurten yritysten kohdalla. Yritykset sijoittavat ja samalla tarvitsevat muita sijoittajia kasvuaan tukemaan. Muuttuneen rahoitustarjonnan ja datan hyödyntäminen on avain yrityksesi arvon menestyksekkääseen kasvuun.